Bemowo - Rondo Babka - Nowy Dwór Maz - Czosnów - Wiersze - Leszno - Białutki - Mariew - Bemowo

Sobota, 27 sierpnia 2011 Kategoria Powyżej 100 km, Rondo Babka
Km: 104.50 Km teren: 0.00 Czas: 03:22 km/h: 31.04
Pr. maks.: 56.60 Temperatura: 30.0°C HRmax: 171171 ( 92%) HRavg 143( 77%)
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Szosa (b'Twin Sport 3) Aktywność: Jazda na rowerze
Z Rondem i z Foxem. Od Jabłonnej duża grupa ok. 50 osób. Mocno z wiatrem więc od razu idzie duże tempo. Niestety szybko idzie skok 60 km/h po którym odpadamy. Dałem radę jechać 56. Gonię z paroma innymi ale nie dajemy rady. Chwilę łapię się za jednego który jedzie 38 iłapię oddech ale zaraz odpalam 43 i gonię innych. Po długiej samotnej jeździe dochodzę dwóch mocnych młodych i dojeżdzam z nimi do starego moistu ze średnią ponad 42. Fox przyjeżdża 100m za nami a Jurek Ceranka chwilę później. Jedziemy razem w pięciu do Czosnowa gdzię jurek skręca na Gdańską a my w czwórkę jedziemy na Leszno przez Wiersze i Roztokę. Piździ strasznie ale wszyscy dają mocne zmiany przy czym młodzi bardzo mocne i mamy średnią pod wiatr prawie 33. W Lesznie zaliczamy lody i jedziemy przez Białutki, Zaborów i Mariew. Koło Stanisławowa odcina mi prąd. Tempo jest dla mnie za mocne i odpadam. Fox też jest ujechany i puszcza koło. Odtąd robimy rozjazd i wracamy lajtowo do domu.