Bemowo - Brochów - Bemowo

Niedziela, 14 sierpnia 2011 Kategoria Powyżej 100 km
Km: 132.80 Km teren: 0.00 Czas: 05:26 km/h: 24.44
Pr. maks.: 35.80 Temperatura: °C HRmax: 151151 ( 81%) HRavg 132( 71%)
Kalorie: kcal Podjazdy: 247m Sprzęt: Trekking Bulls Comp 4.85 Aktywność: Jazda na rowerze
Trasa: Bemowo, Latchorzew, Babice, Lipków, Koczargi, Trakt Królewski, Mariew, Zaborów, Wąsy, Białutki, Gawartowa Wola, Podkampinos, Zawady, Łazy, Wola Pasikońska, Wólka Smolana, Brochów i z powrotem.

Wyjechałem koło pierwszej po tym jak przeschło po porannej ulewie. Testowałem po raz pierwszy w życiu jazdę z muzyką. Wziąłem iPoda i słuchawki douszne. Muzykę uruchomiłem po wydostaniu się z ruchu miejskiego za Babicami. Okazuje się że jak się nastawi rozsądnie głośność to słychać i muzykę i nadjeżdżające samochody więc w kwestii bezpieczeństwa nie jest źle a na samotne wyjazdy jest to dobry motywator. Ner kulszowy mi specjalnie nie dokuczał ale kręciłem też ostrożnie żeby się nie odezwał. Pogoda jak na tegoroczne lato nawet niezła, ok 23-25 stopni i nie padało. Momentami nawet pojawiało się słońce a po 17-tej nawet permamentnie. Po ok 40 km trochę się rozruszałem i złapałem rytm. Po 80 km niestety odezwał się nerw kulszowy. Po 110 km byłem już trochę wyjechany ale dokręciłem szybko z muzyką i na adrenalinie przybliżającego się końca. Jednak jak mam siedzieć na rowerze tyle czasu to zdecydowanie wolę na szosówce.