Bemowo - Rondo Babka - Nowy Dwór Maz - Rolnicza - Bemowo

Sobota, 16 października 2010 Kategoria Rondo Babka
Km: 73.70 Km teren: 0.00 Czas: 02:26 km/h: 30.29
Pr. maks.: 51.20 Temperatura: 5.0°C HRmax: 176176 ( 95%) HRavg 149( 80%)
Kalorie: 3453kcal Podjazdy: 207m Sprzęt: Szosa (b'Twin Sport 3) Aktywność: Jazda na rowerze
Rondo Babka z Foxem. Na Rondzie zima bo przyjechało tylko 8 kolarzy w tym Grzyb więc od razu było wiadomo że lekko nie będzie. Sucho, słonecznie, wietrznie, 5 stopni. Po drodze dojechało jeszcze z 15-20 osób. Od Jabłonnej tempo szybko wzrosło. Po ostatniej hopce grupa podzieliła się mniej więcej na pół. Jak poszedł mocny skok postawiłem na mocnego zwykle Irka Kozioła który ciągnął ale puścił jednak koło. Nieoczekiwanie wyskoczył Fox za którym skoczyłem ja i jeszcze jeden młodziak (jak się potem okazało chłopak z Bemowa, sąsiad Jurka Ceranki, pierwszy raz na Rondzie ale dobrze wyjeżdzony w MTB) który poprawił po Foxie i z którym dociągneliśmy do czołówki (Fox odpadł). Niestaety nie daliśmy rady się utrzymać przy tempie jakie zapodawał Grzyb. We dwóch dojechaliśmy do Nowego Dworu i poczekaliśmy na Irka, Jacka i Foxa. Przed Czosnowem ja, Fox i młodziak skręciliśmy w Rolniczą, Irek pojechał prosto a Jacek się gdzieś zapodział. Tą trójką w rozsądnym tempie dociągneliśmy do Bemowa.