Bemowo - Rondo Babka - Nasielsk - Nowy Dwór Maz - Białutki - Bemowo

Niedziela, 22 sierpnia 2010 Kategoria Rondo Babka, Powyżej 100 km
Km: 140.80 Km teren: 0.00 Czas: 04:41 km/h: 30.06
Pr. maks.: 51.30 Temperatura: 28.0°C HRmax: 168168 ( 90%) HRavg 142( 76%)
Kalorie: 6718kcal Podjazdy: 321m Sprzęt: Szosa (b'Twin Sport 3) Aktywność: Jazda na rowerze
Z Foxem na Rondo Babka. Na rondzie ze 30 kolarzy, po drodze dołącza się jeszcze ze 30. Podobnie jak wczoraj od początku prowadzimy z Grześkime, kolegą Kuby. W którymś momencie odjeżdżamy do przodu i łapiemy zieloną falę na światłach podczas kiedy grupa (a Fox w niej) zostaje na czerwonym. Grzesiek proponuje żebyśmy uciekali i zobaczyli kiedy nas złapią. Przyspieszamy ale Grzesiek daje trochę za słabe zmiany po ok 33 więc większość prowadziłem ja dając zmiany po 35-37. Okazało się że uciekaliśmy ok. 30 km bo czołówka minęła nas 10 km przed Nasielskiem. Grzesiek próbuje utrzymać koło czołówce ale momentem go urywają bo jadą ok 42. Za chwilę pojawia się druga grupa której ja próbuję utrzymać koło a która jechała ok. 38. Puszczam po ok. 2 km i dalej jadę sam aż do Nasielska gdzie dochodzi mnie na światłach grupa 6 kolarzy z Grześkiem. Odtąd jedziemy razem przez dłuższy czas. Po dwóch mocnych zmianach w tym jednej mojej urywamy Grześka i mocnym tempem jedziemy razem do Nowego Dworu gdzie chłopaki skręcają na Warszawę a ja jadę do Cybulic. W Cybulicach odpoczywam po czym łapię mega kryzys po którym jadę do Leszna w tempie 22-25 km/h. Tu dopadam lody i pół godziny dochodzę do siebie w ogródku. Po zaaplikowaniu wszelkiej apteki którą miałem w kieszonce ruszam już w tempie ok. 28. Koło Pilaszkowa apteka zaczyna działać i daję już radę kręcić 30-32 przy 140 bpm. Ogólnie umęczyłem się okrutnie ale też brak było świeżości i podjąłem złą decyzję żeby jechać rundę przez Chotomów zamiast pojechać w małej grupie z Foxem na Nowy Dwór / Leszno.