Daleszyce - Święty Krzyż - Raków - Suków - Daleszyce

Środa, 18 sierpnia 2010 Kategoria Powyżej 100 km, 2010 Góry Świętokrzyskie
Km: 123.50 Km teren: 0.00 Czas: 04:51 km/h: 25.46
Pr. maks.: 58.95 Temperatura: 18.0°C HRmax: 149149 ( 80%) HRavg 126( 68%)
Kalorie: 5392kcal Podjazdy: 1267m Sprzęt: Szosa (b'Twin Sport 3) Aktywność: Jazda na rowerze
Drugi dzień wypadu w Góry Świętokrzyskie.

Trasa: Daleszyce, Górno, Krajno, Porąbki, Kakonin, Bieliny, Huta Podłysica, Święty Krzyż, Huta Stara, Huta Nowa, Czaplów, Makoszyn, Widełki, Nowa Huta, Raków, Życiny, Potok, Rudki, Drugnia, Osiny, Pierchnica, Szczecno, Borków, Suków, Kranów, Daleszyce.

Wyjazd ok. 8 rano, chłodno, może z 15 stopni i zbierało się na deszcz. Początek do Górna kiepskim asfaltem. Stamtąd dobrym asfaltem do Krajna i skręt w prawo na Porąbki. Od tego miejsca przez następne 20 km dobre asfalty i co chwila podjazdy i zjazdy, przepiękny kawałek trasy. Po skręcie na Czaplów przez jakiś czas dobrea asfalty potem dużo gorsze. Po dojeżdzie do Makoszyna i skręcie w stronę Widełek po ok. 2km jazdy pojawiły się kilkudziesięciometrowe braki asfaltu aż dojechaliśmy do miejsca gdzie asfalt się skończył i zaczęły się kocie łby. Zdecydowaliśmy się spróbować nimi przejechać i po ok. 3km męki dojechaliśmy do asfaltu. Od Widełek piekne asfalty i okolice aż do drogi nr 74 gdzie skręcamy w prawo i po kilkuset metrach w lewo na Smyków. Odtąd pięknym asfaltem położonym w śrdku lasu mkniemy wsiami przez Mędrów, Drogowie i Pągów (tu kiepski asfalt przez ok. 2km) do Rakowa. Stąd kawałek drogą 756 i w Życinach skręcamy w prawo. Niezłez asfalty przez Potok i niestaty trochę gorsze przez Rudki, Drignie, Osiny do Pierzchnicy. Odtąd do Szczecna pięknym nowym asfaltem a następnie w Borkowie w lewo na Suków. W Sukowie długi popas w pieknej karczmie Koliba w stylu góralskim (bardzo polecam). Tu jemy dobrą zupę cebulową, stek z dzika i wciągamy regeneracyjne piwko Paulaner oglądając akurat Eneco Tour na Eurosporcie. Po godzinie odpoczynku spokojnym tempem dojeżdżamy do Daleszyc.

Ciężki dzień dla mnie, noga niepodawała, zimno, miałem problemy z rozgrzaniem mięsni, straszna piździawka zniechęcająca do jazdy. Od 70-tego kilometra dałem dopiero mocniejsze zmiany a na wiele nie było mnie stać.

- 20:07 piątek, 27 sierpnia 2010 | linkuj
Ja jutro chyba też będę a Krzyśka znam ale jeździć z nim nie dam rady, za silny jest, chyba że ma lajtowy dzień.
jajacek
- 19:35 piątek, 27 sierpnia 2010 | linkuj
Napisz któredy jedziłeś, może natchniesz mnie na jakieś trasy. Mi od razu średnia nie poszła w górę, dopiero po ok. 2 tygodniach
- 19:32 piątek, 27 sierpnia 2010 | linkuj
Jutro jedziemy z Krzyśkiem Dziedzicem na Rondo pod warunkiem, że nie będzie jakiejś totalnej piździawki :)
- 18:09 piątek, 27 sierpnia 2010 | linkuj
W ten weekend mnie nie będzie ale od Września już regularnie co Sobotę i może Niedziele. Poznasz mnie po tym Giancie. Pzdr
- 10:11 czwartek, 19 sierpnia 2010 | linkuj
Na Rondzie będę w sobotę i niedzielę jeśli pogoda dopisze. A jak Cię zidentyfikować? Po tym Giancie co na zdjęciu?
jajacek
- 20:00 środa, 18 sierpnia 2010 | linkuj
Właśnie wróciłem ze "zgrupowania" w Górach Świętokrzyskich, 2 tygodnie prawie 700 km wyszło, genialna okolica dla kogoś kto mieszka na płaskim jak My. Nie daleko i kilka naprawdę mocnych podjazdów. Jak pojechałem na trening po płaskim to od razu średnia skoczyła w górę. Do zobaczenia na Rondzie
- 19:57 środa, 18 sierpnia 2010 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hciwk