Bemowo - Latchorzew - Białutki - Mariew - Bemowo

Wtorek, 10 sierpnia 2010
Km: 65.80 Km teren: 0.00 Czas: 02:07 km/h: 31.09
Pr. maks.: 48.30 Temperatura: 22.0°C HRmax: 175175 ( 94%) HRavg 149( 80%)
Kalorie: 3423kcal Podjazdy: 70m Sprzęt: Szosa (b'Twin Sport 3) Aktywność: Jazda na rowerze
Z Foxem o 7:30 rano, obciążenie w zasadzie wyścigowe. Bardzo dobry trening, 3/4 dystansu pod wiatr i 3/4 zmian danych przeze mnie. Do Białutek ze średnią 33.3 i średnim pulsem 155. Dobrze rozłożyłem siły, moglibyśmy pojechać trochę mocniej drugą połowę ale Fox nie dawał już rady i od Umiastowa nie był w stanie dać już żadnej zmiany.

Noga podawała, bardzo dobrze wchodziłem na wysokie tętna, świetna kadencja, w zasadzie osiągnąłem szczyt formy i teraz trzeba poszukać jakichś wyścigów. Obecna forma powinna wystarczyć na czołowkę w maratonach, do czołówki w Mastersach trzebaby jak oceniam jeździć 5% szybciej. Rezerwy są spore, 12 kg nadwagi, dużo możliwości poprawy pozycji aerodynamicznej i poprawy sprzętu. Na przyszły rok koniecznie trzeba się przyłożyć do diety i lepszego rozciągnięcia mięśni dwugłowych i kręgosłupa żeby móc obniżyć pozycję na rowerze bez utraty komfortu.

Dane trenigu Latchorzew - Białutki - Latchorzew:
DIST: 54.15
TIME: 1:38:11
SPEED AVG: 33.09, MAX: 48.3
HR AVG: 155, MAX: 175 (Sprint pod Zaborów)