Bemowo - Rondo Babka - Nowy Dwór Maz - Łomianki - Bemowo

Sobota, 7 sierpnia 2010 Kategoria Rondo Babka
Km: 72.00 Km teren: 0.00 Czas: 02:13 km/h: 32.48
Pr. maks.: 53.20 Temperatura: 21.0°C HRmax: 171171 ( 92%) HRavg 140( 75%)
Kalorie: 3465kcal Podjazdy: 101m Sprzęt: Szosa (b'Twin Sport 3) Aktywność: Jazda na rowerze
Z rondem Babka. Na Rondo przyjechało 8 kolarzy potem po drodze dojechało jeszcze z ośmiu. W związku z tym że zapowiadało się deszczowo jeszcze na rondzie Grzegorz Grzyb zapowiedział że wrzuci 40 km/h i będzie wszystkich ciągnął. Od początku szło żwawo i jechaliśmy w tempie ok 35 km/h. Po dojechaniu do skrętu w stronę Nowego Dworu za Jabłonną Grzyb ostro ruszył a ja i kilku innych odstaliśmy ze 100m na światłach na zakręcie i dogonienie grupy kosztowało mnie bardzo dużo sił ale się udało. Pod hopki szło cały czas powyżej 45 km/h ale się utrzymałem. W końcu Grzyb zszedł ze zmiany dzięki czemu tempo spadło do ok 38 i dało sie odpocząć. W Nowym Dworze po skręcie w lewo zostało nas tylko sześciu, reszta zawróciła. Po dojechaniu do Czosnowa i skręcie na trasę gdańską gdzie nawiasem mówiąc jest zakaz jazdy rowerem znowu na prowadzenie wszedł Grzyb który wrzucił 40-45 km/h i tak jechaliśmy dłuższą chwilę. Niestety w jakimś momencie przyspieszył do ok 48 a że asfalt na poboczu był sfrezowany a ja mam silny boczny bieżnik w oponach Rubino Pro zacząłem łapać coraz większe opory i w końcu mnie niestety odczepili. Szkoda bo niewiele zabrakło żebym sie utrzymał na całym dystansie. Za chwilę zaczął padać deszcz ale okazałem sie dobrze przygotowany mając tylny błotnik, kurtkę i ochraniacze na buty. Dojechałem z w miarę suchymi nogami i w miarę niuświniony do domu zaliczając po drodze regeneracyjnego lodzika na McDrive'ie.

Generalnie jestem bardzo zadowolony bo widać że szczyt formy który planowałem na wrzesień jest tuż, tuż. Noga świetnie podawała i świetnie pracował też nowo założony łańcuch Campagnolo Record. To był mój naszybszy trening w tym roku.