Bemowo - Latchorzew - Białutki - Roztoka - Mariew - Bemowo

Niedziela, 25 lipca 2010
Km: 97.90 Km teren: 0.00 Czas: 03:34 km/h: 27.45
Pr. maks.: 43.90 Temperatura: 18.0°C HRmax: 144144 ( 81%) HRavg 124( 70%)
Kalorie: 4272kcal Podjazdy: 75m Sprzęt: Szosa (b'Twin Sport 3) Aktywność: Jazda na rowerze
Samotnie i lajtowo w drętwą pogodę. Silny wiatr i chłodno, jazda w rękawkach. Straszne nudy. Miałem jechać na rondo Babka ale mżyło jak wyjeżdżałem więc postanowiłem pojechać w stronę Zaborowa i zobaczyć co z pogodą. Prognozy znowu zawiodły bo było cały czas sucho. Miałem nadzieję złapać chłopaków wracających z ronda ale nikt się nie pojawił.

Moc nie była ze mną, noga nie podawała, nie chciało mi się jechać. Brak świeżości.
CAD AVG 87.

Aa zapomniałam dodać, że koledzy starali się tak wyznaczyć trasę, żeby zjazdy nie były dziurawe.
Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na maraton w moje piękne okolice.
jota
- 13:59 poniedziałek, 26 lipca 2010 | linkuj
Hej, pogoda bywa różna. Czasem we wrześniu w Karpaczu potrafi być bardzo zimno. Bywało i tak, że padał śnieg z deszczem. Ale może też być być przepiękna jesień ze słoneczkiem i na to liczę podczas maratonu. No, ale trzeba być przygotowanym na ciepłe ciuchy. Wiadomo upałów raczej nie będzie.
Drogi są ok. Dosyć dużo położono nowych w tym roku. Bardzo ładny odcinek to Przełęcz Średnicka ( od Karpnik do Kowar) - całkiem nowa droga na zjeździe, więc bezpiecznie.
jota
- 13:54 poniedziałek, 26 lipca 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edyni