Bemowo - Latchorzew - Lipków - Zaborów - Bemowo

Czwartek, 25 marca 2010
Km: 55.70 Km teren: 0.00 Czas: 02:14 km/h: 24.94
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: 149149 ( 84%) HRavg 132( 75%)
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Szosa (b'Twin Sport 3) Aktywność: Jazda na rowerze
Z Foxem o ósmej rano. Regeneracyjna spokojna jazda. Z powrotem męczący silny wiatr. Trochę chłodno chociaż słonecznie. Trasa Bemowo, Latchorzew, Babice, Lipków, Koczargi, Trakt Królewski, Stanisławów, Mariew, Wiktorów, Zaborów, Zaborówek, Wąsy, Pilaszków, Umiastów, Strzykuły, Wieruchów, Babice, Latchorzew, Bemowo.

Ja wspominałem o pierwszym tygodniu maja.Będziesz miał porównanie gdyż w tym roku w maju zawitasz w biesy.Jak widziałem nie kręciłeś po Dużej Pętli B( jedynie w części).W ciągu tego majowego tygodnia parkingi na przełęczach pod połoninami zapchane do granic pojemności.W drugim tygodniu maja przelatuje się trasę między Cisną a Czarną napotykając po drodze pojedyncze samochody,a parkingi wieją pustką.
Ja staram się w te gorące dni przesiadać z szosowego na górala i kręcić po szutrach.
obserwator - 21:14 piątek, 26 marca 2010 | linkuj
W zeszłym roku byłem w lipcu i zapchane specjalnie nie były więc mam nadzieję że w maju też nie będzie tak źle. Najwięcej samochodów to na drogach dojazdowych nad Solinę od Sanoka a e raczej będziemy omijali. Chyba generalnie im dalej od zalewu tym ruch mniejszy.
jajacek
- 07:20 piątek, 26 marca 2010 | linkuj
Widzę że wybierasz się w maju w Bieszczady.No cóż drogi w tych dniach zapchane są turystami.Na długi łykend
zjeżdża się "pół Polski"
Od 20 lat tam kręcę .Może w tym roku się gdzieś miniemy.Kto wie.
obserwator - 06:39 piątek, 26 marca 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa stkim