Polańczyk - Wołkowyja - Ustrzyki Dolne - Solina - Polańczyk

Sobota, 18 lipca 2009 Kategoria 2009 Bieszczady
Km: 78.80 Km teren: 0.00 Czas: 03:39 km/h: 21.59
Pr. maks.: 90.27 Temperatura: °C HRmax: 160160 ( 90%) HRavg 134( 76%)
Kalorie: kcal Podjazdy: 1211m Sprzęt: Szosa (b'Twin Sport 3) Aktywność: Jazda na rowerze

Cześć, jeśli dam radę to też się wybiorę na maraton i pod tym kątem tam właśnie byłem. Wszystkie dogi którymi jeździłem były wręcz wyśmienite. Ciężko było niemal znaleźć dziurę w jezdni więc spokojnie możesz przyjechać z szosówką i nie brać zdyt dużego zapasu dętek. Z Twoją formą to pewnie dwie tarcze z przodu wystarczą, ja byłem natomiast zadowolony że miałem trzy, więc nie musiałem za bardzo siłować. Płasiego na maratonie będzie bardzo mało, chyba z 15-20 km, reszta to nieustająco góra-dół. Cześć zjazdów bez pobocza więc trzeba będzie uważać przy otwartym ruchu ale na szczęście ruch tam stosunkowo niewielki a tiry nie występują w tamtejszej przyrodzie drogowej. Natomiast autobusy i mikrobusy wyprzedzają często niebezpiecznie. Ogólnie byłem zachwycony drogami, widokami i ukształtowaniem terenu i napewno będę chciał wrócić. W Polańczyku dobre jedzenie w takiej resturacji z tarasem w centrum miasta, bodajże Korona czy jakoś tak. Pozdrawiam.
jajacek
- 21:40 poniedziałek, 10 sierpnia 2009 | linkuj
Cześć, widzę że ostro trenowałeś w Bieszczadach w okolicy Polańczyka. Napisz jaki tam jest stan dróg, bo wybieram się do Polańczyka na maraton szosowy. W zieleńcu pod tym względem było katastrofalnie. Pozdrowery.
Masters2907
- 20:35 poniedziałek, 10 sierpnia 2009 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa twemk