Szczawnica, Leśnica, Przełęcz
Poniedziałek, 29 września 2008
Km: | 95.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 04:10 | km/h: | 22.80 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Aktywność: Jazda na rowerze |
Szczawnica, Leśnica, Przełęcz pod Tokarnią, Velky Lipnik, Cerveny Klastor, Lysa nad Dunajcom, Niedzica, Łapsze Niżne, Łapsze Wyżne, Trybsz, Nowa Biała, Krempachy, Frydman (tu niezły podjazd), Falsztyn (stąd piękne zjazdy), Zamek, Sromowce Wyżne (tu niezły podjazd i piękne zjazdy), Krośnica (stąd cały czas w dół do Krościenka), Grywałd, Krościenko nad Dunajcem, Szczawnica.
Dane orientacyjne z mapy bo licznik zwariował.
Lajtowo na szosówce. Rano o 9-tej przeraźliwie zimno, 6 stopni i mgła. Na zjeżdzie z przełęczy pod Tokarnią widoczność 20m i zjazd na hamulcach w kompletnym mleku. Po 30 km myślałem czy nie zrezygnować bo źle się ubrałem i zamarzałem. Na szczęcie zaczęlo się przejaśniać, wyszło słońce i ok. 12-tej było już 14 stopni. Ogólnie całkiem fajna trasa ale noga nie podawała ale za to ner kulszowy mnie nie bołał co ciekawe bo na szosówce nie mam żadnej amortyzacji oprócz sztywnego widelca i tylnych widełek z carbonu. Z tego wynika że albo pozycja na szosówce na takie przypadłości jest lepsza albo że sztywna rama jest lepsza od amortyzowanej.
SPEED MAX: 59.5
HR: AVG 130, MAX 162
CAD: AVG 71, MAX 107
POWER: AVG 100, MAX 472
Ilość podjazdów powyżej 50 m przewyższenia: 4
Suma przewyższeń: 1247 m
Dane orientacyjne z mapy bo licznik zwariował.
Lajtowo na szosówce. Rano o 9-tej przeraźliwie zimno, 6 stopni i mgła. Na zjeżdzie z przełęczy pod Tokarnią widoczność 20m i zjazd na hamulcach w kompletnym mleku. Po 30 km myślałem czy nie zrezygnować bo źle się ubrałem i zamarzałem. Na szczęcie zaczęlo się przejaśniać, wyszło słońce i ok. 12-tej było już 14 stopni. Ogólnie całkiem fajna trasa ale noga nie podawała ale za to ner kulszowy mnie nie bołał co ciekawe bo na szosówce nie mam żadnej amortyzacji oprócz sztywnego widelca i tylnych widełek z carbonu. Z tego wynika że albo pozycja na szosówce na takie przypadłości jest lepsza albo że sztywna rama jest lepsza od amortyzowanej.
SPEED MAX: 59.5
HR: AVG 130, MAX 162
CAD: AVG 71, MAX 107
POWER: AVG 100, MAX 472
Ilość podjazdów powyżej 50 m przewyższenia: 4
Suma przewyższeń: 1247 m
komentarze
Piękne tereny, mam je objechane w sierpniu ;) I ta traska wzdłuż Dunajca ;)
vanhelsing - 16:02 wtorek, 30 września 2008 | linkuj
Komentuj
vanhelsing - 16:02 wtorek, 30 września 2008 | linkuj