Iława, Lubawa, Napromek,

Km: 112.90 Km teren: 2.00 Czas: 04:18 km/h: 26.26
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Iława, Lubawa, Napromek, Wygoda, Wysoka Wieś, Góra Dylewska (312m npm), zjazd parkiem krajobrazowym na szosę, Marwałd, Samin, Grunwald i powrót przez Marwałd i Lubawę do Iławy. W stronę Grunwaldu trochę pod górę ale z wiatrem, z powrotem z góry ale pod wiatr. Bardzo sympatyczna przejażdżka po bardzo fajnych okolicach.

Pogoda piękna. Rano chłodno, potem się ociepliło do 18-20 stopni. Dobre asfalty z wyjątkiem podjazdu pod Górę Dylewską. Aż do tego podjazdu noga nie podawała, ledwo żyłem i nie mogłem wejść w rytm i w wyższe tętna. Od podjazdu było znacznie żwawiej. Fox był w dobrej formie i dał dużo zmian. Podczas powrotu kiedy przycisnąłem i jechaliśmy ze średnią ok. 30 pod wiatr żeby zdążyć na powtórkę finału US Open ciężko mu szły podjazdy.

Trening zakończony udanym własnoręcznym lunchem w postaci tortelini nadziewanego grzybami z kawałkami smażonej piersi indyka z kurkami, cebulą i czosnkiem. Finał US Open rozczarował bo Federer ogolił Murray'a bez żadnego problemu.