Bemowo (8:30), Lazurowa,

Km: 97.30 Km teren: 0.00 Czas: 03:28 km/h: 28.07
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Bemowo (8:30), Lazurowa, Radiowa, Powstańców Śląskich, Broniewskiego (8:50 odtąd z Foxem), Rondo Babka (9:05 odtąd z szosowcami z Babki), Most Gdański, Jagiellońska, Modlińska, Rajszew, Skierdy, Suchocin, Nowy Dwór Mazowiecki, droga na Błonie, Kazuń, Cybulice, Aleksandrów, Roztoka, Leszno, Białutki, Wąsy, Pilaszków, Pogroszew, Umiastów, Strzykuły, Macierzysz, Szeligi, Bemowo (12:30).

Udało mi się utrzymać w czołowej grupie aż do zjazdu na Błonie ale kosztowało mnie to mnóstwo sił. Poczekaliśmy aż się wszyscy zjadą w tym również Fox który wcześniej odpadł. Po paru minutach zmiany którą dał Fox, dałem bardzo długą, niezłą zmianę do samego Leszna (chyba z 15 km) ciągnąć grupę tzw. "staruchów" z Babki. Od Wąsów grupa się podzieliła na dwie i zostało nas czterech. Zrobiło się ostro pod wiatr i Fox znowu odpadł. Poczekaliśmy na niego w Pilaszkowie gdzie dojechał jeszcze jeden szosowiec i odtąd spacerkiem dojechaliśmy na Bemowo.

HR: AVG 138, MAX 179
SPEED: AVG 28.0, MAX 50.8
CADENCE: AVG 84, MAX 123
POWER: AVG 111, MAX 410

TEMP: MIN 23, MAX 28
Piękna pogoda, słonecznie, silny wiatr.